Welcome to  minu käsitöö blogisse!

Olen Õnne, noor ja cringe käsitööline, kes on täiega sisse võetud igasuguste ägedate aeglaste DIY-projektide meisterdamisest. Selles blogis jagan teiega oma loominguid, hacke ja inspot.

Siit leiad ideid ja inspiratsiooni oma järgmise projekti jaoks, olgu selleks siis kudumine, õmblemine, heegeldamine, maalimine, joonistamine või hoopis midagi ägedamat. Jagan ka näpunäiteid ja nippe, mis aitavad sul oma skille lihvida ja luua veelgi ägedamaid asju.

Minu blogis on sulle midagi pakkuda, olenemata sellest, kas oled alles algaja või juba kogenud meister. Algaja? No problemo amigo! Siit leiad hulgaliselt lihtsaid ja algajatele mõeldud õpetusi. Kogenud meister? Siis leiad siit keerukamaid projekte, mis panevad proovile sinu oskused.

Olen alati avatud uutele ideedele ja ettepanekutele, seega julgelt commi
oma mõtteid ja arvamusi.

Loodan, et naudid minu blogi ja leiad siit inspiratsiooni oma järgmise loomingulise projekti jaoks!

Kommentaarid